Inkless Stretch Mark Therapy

Inkless Stretch Mark Therapy is een nieuwe behandeling die striae aanpakt, de fibroblastcellen van de huid verjongt en de collageen- en elastineproductie en de celvernieuwing verbetert. Het staat ook bekend als ‘inktloze striae verwijderen’

Tijdens deze behandeling brengen we onze kenmerkende combinatie van natuurlijke oliën, vitamines en serums diep in de dermislaag van de huid aan met behulp van een tattoo-machine. Hoe het ook klinkt, deze procedure is eigenlijk minimaal pijnlijk. De meeste cliënten beoordelen de pijn als een 3 of 4 op de pijnschaal.

De meeste cliënten plannen 1-3 sessies voor een bepaald gebied. Het aantal sessies is afhankelijk van persoonlijke factoren zoals uw leeftijd, de leeftijd van de striae, de mate van blootstelling aan de zon en uw huidverzorgingsroutine.

De genezing duurt bij de meeste cliënten gemiddeld 4-6 weken. De huid zal na de afspraak rood en ontstoken zijn, maar dit zal doorgaans binnen 24-72 uur verdwijnen.

Nadat de roodheid en ontsteking zijn verdwenen, zullen striae donkerder zijn dan hun natuurlijke huidskleur. Dit zal vervagen gedurende de 5-7 weken van genezing.

Voordelen:

Klanten kunnen na één sessie een verbetering van 35-90% zien in het uiterlijk van striae.

Resultaten kunnen een verbeterde textuur, een kleinere totale omvang en de terugkeer van natuurlijke huidpigmentatie omvatten.

Resultaten zijn blijvend. Geen “touch-ups” nodig, in tegenstelling tot “camouflage”-striae-technieken

Prijzen:

Vanaf € 450,-** (de uiteindelijke prijs hangt af van het te behandelen zone)