Huisregels

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en om een misverstand te voorkomen, heeft Copacabana Clinic een aantal salon regels opgesteld. Bij het maken van een afspraak, gaat u automatisch akkoord met onze regels en algemene voorwaarden en ga ik ervan uit dat u hiervan kennis hebt genomen. Indien er aan de regels geen gehoor wordt gegeven, behouden wij ons het recht voor, om een behandeling niet uit te voeren.

Afspraken

  • Alle afspraken gaan uitsluitend op afspraak.
  • Een afspraak is te maken via telefoon /e-mail / whatsapp of online via www.copacabanaclinic.nl
  • Een afspraak wordt altijd per e-mail aan u bevestigd.
  • Tijdens de behandelingen en buiten de openingstijden lukt het mij niet altijd om de telefoon meteen op te nemen. Heeft u vragen, dan kunt u een mail sturen naar beauty@copacabanaclinic.nl of ervoor kiezen om duidelijk mijn voicemail, o.v.v. uw naam, telefoonnummer en vraag, in te spreken.
  • Wij controleren ons mailbox, whatsapp en voicemail meerdere keren per dag en proberen u zo snel mogelijk terug te berichten. Verzoeken via Social Media worden niet altijd gezien.

Wees op tijd

  • Wij willen u vragen om op tijd – 5 minuten vóór aanvang van uw behandeling – aanwezig te zijn. Zo kan een ieder gebruik maken van de tijd die voor hen is gereserveerd.
  •  De vermelde behandeltijd is inclusief de tijd die u nodig heeft om u om te kleden, het maken van afspraken, het ontvangen van advies en administratieve handelingen die betrekking hebben op uw behandeling. Dit betekent dat de daadwerkelijke behandeling iets kort is dan de behandeltijd die voor u gereserveerd is.
  • Helaas is er geen (grote) wachtruimte aanwezig

Annuleren, verhinderd, no show

  • Uitgangspunt is dat gemaakte afspraken worden nagekomen.
  • U kunt de afspraak kosteloos tot uiterlijk 24 uur vooraf telefonisch, per whatsapp of mail kosteloos verzetten of annuleren;
  • Afspraken die op een maandag plaatsvinden dienen uiterlijk op de voorafgaande vrijdag te worden geannuleerd;
  • Wanneer u binnen 24 uur voor de behandeling annuleert of deze niet nakomt (no show), wordt – ongeacht de reden – 100% van de totaal gereserveerde waarde/ afgesproken behandeling aan u doorbelast en in rekening gebracht. Behoudens tegenbewijs strekt de administratie van Huidspecialist Artemystic tot het volledige bewijs dat de bewuste afspraak is gemaakt.
  • Bent u ziek op de dag van uw afspraak, dan verzoek ik u deze afspraak vóór 8:00 uur ’s morgens te annuleren;
  • Bij het niet tijdige annuleren van een behandeling tijdens een kuur, zal de gereserveerde tijd voor 1 behandeling van de strippenkaart worden afgeboekt, als zijnde ontvangen.

Te laat komen

  • Mocht u later dan de afgesproken tijd arriveren, ben ik genoodzaakt, om de eindtijd van de behandeling te handhaven en gaat deze verloren tijd van uw besproken behandelingsduur af.
  • Wij attenderen u erop, dat de gereserveerde tijd voor behandeling, ook de tijd is die in rekening wordt gebracht en dat u de annuleringsvoorwaarden in acht neemt.
  • Bij overschrijding van meer dan 30 minuten van de afgesproken tijd, behoudt Copacabana Clinic zich het recht voor om de gehele behandeling te annuleren. De totaal gereserveerde waarde van 100% wordt aan u doorbelast en in rekening gebracht. Er zal geen behandeling meer plaatsvinden.

Betalingsmogelijkheden

  • U kunt bij ons contant en per pin betalen. Voorkeur is betaling per pin.
  • Creditcards worden ook geaccepteerd
  • Betalingen vinden direct na de behandeling plaats.
  • De volledige betaling voor een kuur dient – vooraf en voor aanvang – in 1x te worden voldaan.
  • In het geval van eenzijdig afbreken van de kuur, geeft Copacabana Clinic geen geld terug. U ontvangt het resterende bedrag in de vorm van een tegoedbon waarbij u vrij bent deze te besteden aan producten of behandelingen.

Cadeaubonnen/ producten

  • Op iedere cadeaubon van Copacabana Clinic staat een einddatum vermeld. Indien de datum is verstreken, verliest de bon zijn waarde.
  • Cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 2 jaar na afgifte. Breng uw bon mee op de dag van behandeling;
  • Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed;
  • Bij een no-show wordt een cadeaubon geannuleerd;
  • Bij vervalsing van een cadeaubon wordt aangifte gedaan bij de politie;
  • Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar tegen contanten;
  • Als u een cadeaubonnen die online besteld, ontvangt u een mail met daarin alle gegevens.
  • Wenst u een ingepakte cadeaubon, bestel deze dan telefonisch, per mail of whatsapp. Er volgt een afspraak wanneer u de ingepakte bon kan komen langshalen.
  • Producten zijn te bestellen via whatsapp of per mail.

Afhalen van producten zijn zoveel mogelijk op werkdagen binnen de openingstijden en alleen mogelijk na het maken van een afspraak;

Eten en Roken

  • eten in de salon is niet toegestaan
  • roken is niet toegestaan, de salon is 100% rookvrij.

Hygiëne

In ons vakgebied is hygiëne zeer belangrijk en staat hoog aangeschreven. In de praktijk worden daarom:

  • Gebruikte instrumenten na elke behandeling gereinigd en gedesinfecteerd;
  • Mesjes en/of een (naalden)cartridge wordt bij elke klant vervangen.Ziekte
  • Wij verzoeken u om de afspraak te annuleren /verplaatsten als u de volgende ziekte beelden hebt:
  • Koorts;
  • Griep / Corona verschijnselen;
  • Besmettelijke of gemakkelijk over te dragen (huid)ziekten.

Compliment, suggesties, vragen

Dienstverlening kan altijd beter. Op deze manier blijven wij alert en streven we  naar het beste. Wij waarderen uw mening. Vertel ons, hoe u onze diensten heeft ervaren en hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.